piątek, 3 stycznia 2014

2014 ---> Czyli pierwszy post!

Nasz pierwszy post w nowym roku! 
Po pierwsze chciałam podziękować za wszystkie komentarze napisane w 2013r.
Sylwester był udany, jednak suczka przeżyła fajerwerki bardzo dramatycznie chowała się po kontach i tylko zaglądała gdzie to podziewa się jej pani. Zdjęć nie ma i już nie będzie, ponieważ nie chciało mi się ich robić na sylwestrze.
Pierwszy dzień nowego roku zaczął się bardzo dobrze. O godzinie 13:30 wróciłyśmy od znajomych i wybrałyśmy się na spacer. Po powrocie do domu okazało się, że mam grypę żołądkową i resztę dnia spędziłam w łóżku. Ciekawy początek roku!


Oprócz tego jak na razie wszystko układa nam się dobrze, chodzimy na spacery w każdej wolnej chwili. Niestety nie zawsze jest ich tak dużo. Fiona słucha się raz, a za drugim już nie musimy coś z tym zrobić. Jej problem polega na tym, że cały czas chce się bawić. Cała akcja wygląda tak (na dole opis).
Fiona noga. Co robi pies na to słowo? Przychodzi raz, drugi, ale trzeci o nie! Siada sobie 5 metrów dalej i patrzy się na mnie jak na głupią. Więc podchodzę spokojnie cały czas do niej mówiąc, a ona co?! Biegnie i siada kolejne kilka metrów dalej. Żeby złapać psa w tym momencie trzeba wyrazić się nie lada sprytem. Na początku wziąć garść chrupków i rzucić do niej kilka. Następnie odsunąć się i znowu to samo po 2-3 razach, podchodzi i je z ręki jednak nie zawsze dzieje się to tak szybko.

Po za tym zachęcam wszystkie osoby do dołączenia do grupy obserwatorów na moim blogu ( Na samym dole strony).

Kilka miesięcy temu została zakupiona adresówka. Raczej nie kupimy następnej z tej firmy, ponieważ cała zardzewiała, a napisy się zdarły no cóż będziemy niedługo kupować inną. Może ktoś może mi polecić dobrą firmę z której mogłabym ją zamówić? Proszę pisać w komentarzach będę wdzięczna.  :)

Nowa adresówka kilka dni po zakupie.


Po paru miesiącach zdjęcie zrobione dzisiaj.



To na tyle w tym poście.


Pozdrawiamy Hania&Fiona

7 komentarzy:

  1. Ojej.. grypa żołądkowa to nieprzyjemna choroba : c
    Moja Tola również tak czasami ma, że nie chce się zabardzo słuchać.. No ale panuje nad tym aby uczyć jej dyscypliny : )
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O wiele lepiej ,gdy napisałaś coś dłuższego ,tak trzymaj ! :)
    Grypa żołądkowa ? brrr ... jak ja tego nie lubię !

    Tak mają szczeniaczki ,trzeba z Fioną jeszcze dużo pracować ,moja w wieku szczenięcym też tak się zachowywała .
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grypa żołądkowa to kiepsko :( Powrotu do zdrowia.Adresówkę możesz kupić w każdym sklepie zoologicznym. :)))

    Pozdrowienia
    Ola i Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na szczęście już mi przeszło. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grupy opserwatorów bloga:)

      Usuń
  4. Jejciu, mam nadzieje, że już lepiej się czujesz ;)
    Powrtou do zdrowia! :D
    Ja moją adresówkę kupiłam w Kakadu, w sieciowym sklepie zoologiznym, tam zawsze coś znajdziesz ;)
    Obserwujemy, i zapraszamy do nas!
    Ps: Witaj imienniczko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi na szczęście przeszło :). Chcętnie do was zajrzę.
      Również cię witam :P

      Usuń