piątek, 24 lutego 2017

Wakacje 2016 - powrót do przeszłości

Po 6 miesiącach od zakończenia wakacji, nareszcie udało mi się zmontować materiały, które wówczas kręciłam, w sumie było to spowodowane nie tyle moim lenistwem, co po prostu brakiem możliwości do zrobienia podobnej produkcji. Ale proszę państwa oto na youtube'a wszedł "świeżutki" film, w małej części obrazujący nas. Nie jest to żadna hollywoodzka produkcja, sama nie jestem z tego do końca zadowolona, ale pierwszą współpracę z nowym programem mam za sobą z lepszym lub gorszym skutkiem. Nie wspominam tutaj o samym montażu, ale również moje kadry nie są najlepsze (przepraszam za te małe trzęsienia ziemi!), a także patrzę na pracę w agility i jednak te pół roku zmieniło całkiem sporo, głównie w slalomie, który przyspieszył dwukrotnie w porówaniu do tych początków, ale to wszystko jest mało ważne. Ja się cieszę, że wreszcie mam uporządkowane to, co robiłam w ciągu tych letnich miesięcy, mimo że perfekcją tego nazwać się nie da, ale nie wszystko musi być idealne, żeby po prostu budziło dobre wspomnienia ;).

Ps. Oczywiście zachęcam do oglądania w HD!

 

Pozdrawiamy H&F

7 komentarzy:

  1. Ale mega filmik <3 Super, że udało Wam się tyle osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona filmikiem, oglądam go już któryś raz :D Fiona wygląda jak z reklamy. Planuję zrobić coś podobnego, ale średnio ogarniam program i nie wiem czy coś z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3.
      Ja jakoś dałam radę, trzymam kciuki również za ciebie :)!

      Usuń
    2. Popieram! Dodać tekst i można dużo zarobić na reklamie ;)

      Usuń
  3. Mi się filmik bardzo, bardzo podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik! Ahh jak ja bym chciała już wakacje :D I jeszcze pytanko w czym obrabiasz filmy?

    zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń