piątek, 6 listopada 2015

Jak nauczyć psa kłaść głowę na ziemi?

Jak nauczyć psa kłaść głowę na ziemi? Mam nadzieję, że w poniższym filmiku się tego dowiecie =). My nauczyłyśmy się tej sztuczki w sześciu sesjach. Fio wykonuje ją przesłodko, dlatego jakoś tak mnie naszło, żeby zrobić ten poradnik. Bardzo ułatwia robienie zdjęć psu, w innych pozach + czworonóg wreszcie nie będzie kręcił głową na boki =D. Zapraszam do oglądania!


 Uprzedzam, że tego typu post oraz filmik robię po raz pierwszy. Bądźcie wyrozumiali =). Czekam na cenne uwagi!

H&F

25 komentarzy:

  1. Fajnie, że dodałaś taki poradnik, może też spróbuję nauczyć tego Daisy :). Moim zdaniem filmik jak na pierwszy raz wyszedł świetnie, widzę że się rozwijasz :)).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę sztuczkę, szczególnie podczas zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, widzę już psiury w tej pozycji ! Dzięki.Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, a jak nazywa się ta piosenka w tle?

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam ją gdy robię zdjęcia, szczególnie że można przenieść ją na wszystkie rzeczy typu oparcia czy ramię :)
    Ja za to przy nauce początkowo podstawiałam pod pyszczek poduchę na lekkim podwyższeniu (czyt. książki), żeby Abi było łatwiej i mięciutko :D Dla psich wrażliwców jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Post idealny, krótki, ale bardzo treściwy. Chcemy więcej! Fiona wygląda przesłodko. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! :)
    Wyprzedziłaś mnie, my też wkułyśmy kładzenie głowy :P Całkiem prosta sztuczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Jezu, świetny filmik, a Fiona jaka urocza, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, prosty poradnik! ^^ My mamy tą komendę opanowaną, i masz rację, naprawdę słodko to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo tutaj Fiona wygląda <3
    Świetny filmik ! My jesteśmy w trakcie nauki tej sztuczki :) Na pewno wrócę jeszcze do waszego poradnika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sztuczka, na pewno zabierzemy się do jej nauki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten filmik :) Dobrze wytłumaczone i na pewno komuś się przyda. Astra potrafi, ale tylko jak jej poklepię podłogę, więc jakbym stała to nie ma szans, że Ruda to zrobi. :D

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny filmik. Kładzenie głowy na ziemi to bardzo przydatna rzecz w obi, bo psu trudniej się zdekoncentrować czy zawąchać na dłuugim zostawaniu. Mam jedną uwagę - lepiej nagradzać psa, kiedy wciąż jeszcze ma głowę na ziemi / podłodze, bo zwierzak bardzo nakręcony na żarcie szybko nauczy się odbijać głową od podłogi jak piłeczką, aby szybciej dobrać się do nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatna uwaga :). Wcześniej, na to co prawda nie wpadłam, bo Sunia czeka, aż zwolnię ją z komendy sama.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak brzmi komenda którą używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy tej sztuczce wszystkie psy wyglądają na słodkie niewiniątka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaraz piszę w psim dzienniku i zapisuję sztuczki do nauczenia! :D Poza tym kupiłam książkę ,,51 sztuczek dla szczeniaków", choć myślę, że nie tylko szczeniaki mogą się uczyć!
    Pozdrawiamy i zapraszamy na post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Sarze wprowadziłam blokadę głowy kiedy zaczęłam traktować obedience na poważnie. Nie było znaczących problemów i nieporozumień, szybko załapała. Nie musieliśmy się nawet wysilać o użycie klikera, teraz młoda świetnie odczytuje komendę 'głowa' (z mocnym przedłużeniem ooo) ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie najbardziej przydatna sztuczka do zdjęć! Najchętniej uzywałabym jej ciągle i ciągle, no ale trochę różnorodności musi być :P Kocham jak psy to robią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To genialnie wychodzi na fotach! Kocham to! Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo właśnie zastanawiałam się jak tego nauczyć. Filmik na pewno będzie pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. My już niby mamy załapane, teraz pracujemy nad moją odległością od psa przy wydawaniu komendy i nad czasem trwania w tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  23. filmik jest bardzo pomocny:)

    OdpowiedzUsuń