sobota, 7 grudnia 2013

Nareszcie śnieg


Dotarł do nas śnieg jestem z tego bardzo zadowolona. Fiona pierwszy raz zetknęła się z tym zjawiskiem i bardzo  jej się to spodobało :). Oprócz tego ponieważ jest zimno skrócił się czas jej wychodzenia na dwór o ponad połowę. Dwie  rzeczy nam się w tym wszystkim nie podobają:
- jest okropny wiatr,
-śniegowe kulki przyczepiające się wszędzie ;(,


Niestety nie mam żadnych zdjęć ponieważ jestem chora :(. Na szczęście nie tak bardzo, ale nie mogę wychodzić z domu. Do następnej notki :).

Postanowiłam założyć serduszko dla Fionki:
http://serduszko.prala.pl/nowe,gbrhhp,fiona.html


(zdjęcie wzięta z google)




2 komentarze:

  1. A u mnie to ledwo co napadało tego śniegu niema nawet jak się z pieskiem pobawić ,zostało nam czekać jak zwykle .

    OdpowiedzUsuń