niedziela, 4 stycznia 2015

New Year Resolutions

Witam was w roku 2015!
Od pierwszego stycznia, pogoda nas nie rozpieszcza. Temperatura się podniosła i zaczął padać deszcz. Potem było już tylko gorzej, bo na dworze było około 5*C, a śnieg spływał sobie do studzienek. Szczerze powiedziawszy przez 3 dni prawie nie wychodziłam z domu, bo pogoda była wyjątkowo okropna.
Tej nocy, jednak spadł śnieg. Temperatura niestety pozostała bez zmian, jednak im godzina stawała się późniejsza tym robiło się coraz zimniej, a śnieg coraz bardziej sypał. Oczywiście musiałam to wykorzystać i pobawić się trochę z Fioną na świeżym powietrzu. Naprawdę było cudownie. Świeciło słonko, a temperatura trzymała się koło 0*C. Szkoda tylko, że nie ma go tak dużo jak wcześniej..
Teraz jest już -1*C i cały czas pada śnieg. Mam nadzieję, że jutro też będzie taka cudowna pogoda, jak była dzisiaj i będzie okazja poszaleć na śniegu.




Nasze postanowienia noworoczne przedstawiają się następująco:
-Umówić się na spotkanie z behawiorystą, w sprawie naszej agresji lękowej i raz na zawsze z tym skończyć.
-Kupić Kong’a Classic (bałwanka).
-Uzupełnić nasz tor do agility o przynajmniej dwie stacjonaty, kładkę i huśtawkę.
-Nauczyć Fionę przynajmniej 10 nowych komend (w tym ‘cofania się’).
-Spotkać się z kimś z blogsfery.
-Dopracować posłuszeństwo.
-Poćwiczyć samokontrolę.
-Zrobić konkurs na blogu.
-Pisać posty na blogu, co tydzień w piątek.
-Zdobyć wreszcie 100 obserwatorów.
-Minimum raz na 2 miesiące dodawać filmik z postępami.
-Pojechać na seminarium lub trening agility.
-Chodzić na dłuższe spacery minimum 2 razy w tygodniu.
-Czytać więcej książek o psach i nie tylko.

Myślę, że przynajmniej połowę z tego postaram się spełnić. Najbardziej zależy mi na spotkaniu z behawiorystą, bo bez tego ani rusz na żaden trening ani seminarium, a o spotkaniu z kimś z was mogę całkowicie zapomnieć. Oprócz tego mam swoje postanowienia, który już zaczęłam wcielać w życie. Trzymajcie kciuki, żeby się udało!


Dziękuję wam, że w poprzednim roku zdobyłam 88 obserwatorów, za 22 728 wejść oraz ponad 1000 komentarzy pod 64 postami. Dziękuję, że z nami jesteście!

W następnym poście powinna ukazać się niespodzianka, mam nadzieję, że wam się spodoba.
Chcecie bym zmieniła wygląd bloga?







H&F

26 komentarzy:

  1. Super post i śliczne zdjęcia! To prawda pogoda nas nie rozpieszcza :( życzę powodzenia w zrealizowaniu planów noworocznych. Zapraszamy na nowy post odpowiedziałam na twoje pytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chcę wygląd! Moim marzeniem także jest spotkać się z kimś z bloga, a najbliższa okazja jest z Olą i Zuzią, jak pojedziemy z klasą do Warszamy na kilka dni! My może kiedyś też się spotkamy ;) A co do behawiorysty...ja bym chciała oduczyć mojego psa agresji do innych psów, któe spotkamy na spacerze i oduczenie szczekania na obcych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za dużo tego? Jeżeli masz zamiar zrealizować połowę wymienionych postanowień nie lepiej będzie po prostu... nie postanawiać tych, o których wiesz, że nie mają szans na realizację? Po co źle się czuć podczas podsumowywania 2015? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzymy, aby wasze postanowienia spełniły się w pełni, a co do wyglądu to możesz zmienić np. nagłówek. :D
    Pogoda u nas bardzo podobna :)
    POZDRAWIAMY
    Ola, Kinga, Fifi i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wam żebyście wszystkie postanowienia wam się udały ! Trzymam za was kciuki ^^
    To dawaj nowy wygląd bloga ;p jestem baardzo ciekawa jak teraz go urządzisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje postanowienia się spełnią!
    U nas także do tej pory pogoda była okropna, ale śnieg zaczął padać ok. 16, gdy już było ciemno i nie wyszłyśmy na żaden spacer, ale planuję jutro pójść na dłużej i porobić jakieś zdjęcia oraz dodać post. Co do wyglądu, to obecny mi się bardzo podoba, ale od czasu do czasu potrzebna jest jakaś zmiana, więc jestem jak najbardziej za :).

    Pozdrawiamy
    Evily&Daisy

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też bardzo chciałabym się spotkać z kimś z bloga :) Najlepiej w wakacje, bo wtedy jest dużo czasu na wszystko. A ty gdzie mieszkasz? Możesz podać tylko województwo. ;) Trzymamy kciuki za Wasze plany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia postanowień!!!! Mi wygląd się podoba ale możesz zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że plany się spełnią! Ja spotykam się z dwiema psiarkami - jedną nawet, która ma baardzo blisko działkę a mieszka w Wawie... Ale nie liczy się droga, liczą się chęci.:)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby postanowienia stały się rzeczywistością. Macie szczęście bo u nas pada, śnieżyca i temperatura -10.

    saratheofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wyglądu bloga to jest dobry, ale jeśli Ci zależy to możesz zmienic, ja równeiż tworzę szablony:)

      Usuń
  11. trzymamy kciuki za wasze postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno Wam się uda to wszystko osiągnąć :) Trzymam kciuki :3
    Co do wyglądu bloga - jest ładny, nie zmieniaj :)

    http://fuksthedog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki, aby udało Wam się zrealizować te plany :)
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiamy! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Libster Blog Adwards. Więcej info na: http://wesola-gromadka.blogspot.com/2015/01/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy 4 wspólne postanowienia :D Powodzenia w ich wypełnianiu!
    U nas niestety nie ma śniegu. Utrzymał się chyba 2 dni na warstwie kilku centymetrów i stopniał. Po czym zamarzł, więc teraz mamy ślisko :P
    Mnie bardzo podoba się wygląd bloga - nie musisz zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w postanowieniach. Podoba mi się wygląd bloga, nie musisz zmieniać. Nominowałam Cię do LBA! Jeżeli chcesz wziąć udział wejdź tu: http://max-psiprzyjaciel.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Masz dość dużo postanowień noworocznych, ale to bardzo dobrze bo stawiasz sobie nowe cele i masz duże ambicje. Trzymam kciuki, żebyś spełniła je wszystkie. Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w realizacji planów! Oby rok 2015 był owocniejszy pod względem sukcesów od poprzeniedgo.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obyś dotrzymała postanowień :) W 100% polecam ci Konga bałwanka, nie będziesz żałować jego zakupu :) A w jakim woj. mieszkasz? Bo w wakacje chętnie mogłybyśmy się wybrać na spacer z psami :)
    POzdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę że kong bałwanek będzie doskonałą zabawką dla twojego pupilka :) !

    PS. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu ♥ !
    Oby tak dalej :* :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mały kroczkami, a wszystkie postanowienia będą spełnione! Nie pisz, że o czymś możesz zapomnieć, napisz, że postarasz się ze wszystkich sił to osiągnąć :)

    Trzymamy kciuki :)
    Następny post w ten piątek jak rozumiem? Już nie mogę się doczekać!

    pzdr
    O&N

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie martw się! Uda Wam się na pewno spełnić wszystkie postanowienia! Trzeba mieć nadzieję:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. U nas z pogodą było tak samo. Trzymamy kciuki aby udało Wam się spełnić postanowienia! :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  25. Mamy trzy wspólne postanowienia: sztuczki, piątkowe posty i czytanie większej ilości książek. Trzymam kciuki za Twoją i przy okazji moją wytrwałość. Jeśli będziesz kiedyś przejazdem w Poznaniu to zapraszamy z Kepi na spacer :)
    [vizsla-kepi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń