niedziela, 16 listopada 2014

Mały fotoreportarz z weekendu!




















14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, jaki masz aparat? Ja chcę na Boże Narodzenie zamówić albo na moje urodziny (22 listopada, ale mam wyprawiane 28) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed, przed ostatnie zdjęcie pomimo tego, że jest rozmazane, jest świetne. U nas atmosfera podobna, mało słońca i to takie biało-szare niebo..

    Pozdrawiamy!
    H&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Fiona jest śliczna, u nas dziś niestety padało i z wybiegu nici 😞

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wspaniale zdjęcia ! Ja mam jakieś kiczowate z soboty -,-
    Pozdrawiamy was gorąco ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! U nas też taka pogoda.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne zdjęcie jak fiona biega

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki piękny spacerek tylko słoneczka brak!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ona niesamowicie czuje się pośród liści i patyków! Widać, że jej żywioł :)

    Pozdrawiamy, yorkiejakworkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widzę, że Fiona lubi "małe" patyczki :P

    OdpowiedzUsuń